مطالب مفید عکاسی

فیگور و ژست مادر در آتلیه بارداری
SuperUser Account

فیگور و ژست مادر در آتلیه بارداری

عکس بارداری یا می توان گفت عکاسی دوران حاملگی این شانس به مادر و پدر می دهد که این لحظات ناب و تکرار نشدنی را ثبت کنند.

بهترین زمان برای گرفتن عکس بارداری در دو ماه آخر یا همان هفته 33 تا 36 بارداری است. چرا که در این زمان شکم مادر در عکس کاملا نمایان است و حس تصویر را گویا­تر میکند.

یک توصیه که می­توان به والدین داشت این است که در روز عکاسی از لباس­هایی که برای نوزاد خود تهیه کرده­اید به همراه داشته باشید و نیز میتوانید عکس جنین و سونگرافی نوزاد را نیز همراه داشته باشیدو در عکس­ها از آن استفاده کنید.

یک نمونه دیگر از عکاسی بارداری می­توان به عکس هفته به هفته یا همان عکس ماه به ماه اشاره کرد.

عکس بارداری به انتخاب شما و با سلیقه شما انجام میشود و میتوانید لباس بارداری برای عکس آتلیه را با هماهنگی و کمک استودیو نورا تهیه کنید. بااینکه لباس برای عکسای بارداری از هیچگونه قاعده و قانونی پیروی

نمی­ کند.

فیگو یا ژست مادر در آتلیه

در زمان بارداری قدرت مانور مادر کم میشود و فعالیت بدن مشکل میشود. اما درصورتی که مادر اطلاع کافی از ژست­های بارداری و وضعیت جنین و بدن خود داشته باشد میداند که چگونه بدون رسوندن آسیب به خود و جنین ژست گرفته و عکسهای حرفه­ای ثبت کند.

بهترین زمان برای ثبت عکس زمانی است که مادر کاملا حوصله خندیدن و شاد بودن را داشته باشد پس در نتیجه بهترین توصیه میتواند استراحت کافی قبل از مراجعه به آتلیه بارداری باشد، تا مادر انرژی کافی برای گرفتن عکس­ها داشته باشد.

مطلب قبلی آموزش عکاسی از کالا
مطلب بعدی نکاتی که در عکاسی فرمالیته و اسپرت باید به آنها توجه کنیم
Print
1312