مطالب مفید عکاسی

برای انتخاب بهترین آتلیه چه باید کرد؟
SuperUser Account

برای انتخاب بهترین آتلیه چه باید کرد؟

فیلم و عکس تنها یادگاری است که از مراسم عروسی به جا می ماند. به خاطر همین انتخاب یک آتلیه خوب همیشه از مهم ترین دغدغه های اصلی عروس و دامادها در برنامه ریزی مراسم عروسی است که اگر ختم به خیر نشود، عروس و داماد تا سال ها حسرتش را می کشند.

عروس و دامادها قبل از اینکه سراغ آتلیه ای بروند اطلاعات اولیه را در رابطه با سابقه، امکانات، کف و سقف قیمت ها، پرسنل و کیفیت عکاسی و فیلم برداری جمع کنند تا مجبور نشوند به هر آتلیه سرک بکشند. ضمن اینکه بهترین انتخاب می تواند با دیدن آلبوم های آتلیه ها انجام شود که بعضاً نمونه هایی از عکس ها روی سایت آتلیه ها هم موجود است.

«اگر ندانی که به کجا می خواهی بروی از هر راهی که بروی فرقی نمی کند.» چیزی که ما همیشه به عروس و دامادها تأکید می کنیم این است که آن ها حتما باید انتظاراتشان را از آتلیه خوب مشخص کنند تا اول خودشان بدانند چه می خواهند و بعد این خواسته ها را به مدیر آتلیه انتقال دهند. مثلا بعضی ها دکور آتلیه برایشان مهم ترین چیز است. بعضی ها افکت های کامپیوتری را بیشتر می پسندند. . .

مدیر آتلیه باید بداند انتظار شما از عکس های عروسی تان چیست تا بتواند کمکتان کند.

برخی اوقات عروس و داماد آتلیه را در آخرین مراحل هماهنگ می کنند که این یک اشتباه بزرگ است. چون از نظر ما بعد از آنکه مکان مراسم مشخص شد نخستین جایی که باید هماهنگ شود آتلیه است.

چرا که آتلیه مدیریت اکثر زمان روز عروسی را انجام می دهد و اگر انتخاب خوبی نباشد آن وقت یادگاری خوبی از مراسم عروسی باقی نخواهد ماند.

مطلب قبلی چگونه یک عکس خوب بگیریم؟
مطلب بعدی انتخاب و عقد قرارداد با آتلیه عکاسی و فیلمبرداری
Print
905