مطالب مفید عکاسی

انتخاب و عقد قرارداد با آتلیه عکاسی و فیلمبرداری
SuperUser Account

انتخاب و عقد قرارداد با آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

این یکی از آن مواردی است که اشتباهاتش می تواند جبران ناپذیر باشد. جشن ازدواج شما یک بار اتفاق می افتد و لحظه ها تکرار شدنی نیستند. عکاس و فیلم بردار شما باید تجربه کافی در کارگردانی ، تصویربرداری ، عکاسی و شکار لحظه ها داشته باشد. بتواند ریسک هایی از قبیل : قطع برق و را به خوبی مدیریت کند. به روز باشد و ده ها نکته دیگر که درخور یک عکاس و فیلم بردار مجالس است.

تصور کنید بعد از جشن ، متوجه شوید که برخی از لحظات حساس و مهم فیلم برداری نشده اند و یا شما با خانواده خود عکس ندارید. اینجاست که یک فاجعه اتفاق افتاده است! موقع انتخاب آتلیه حتماً از تجربه اطرافیان کمک بگیرید چون مهمترین خاطرات را ثبت میکنند داشتن ایده های نو، میزان تجربه، و دیدن نمونه کارها بسیار مهم است.

سراغ موسسه هایی که تولید کننده هستند و دارای مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران هستند بروید و مطمئن شوید کار مونتاژ را خودشان انجام میدهند (سری کاری نمیکنند!) و تمام جزییات مربوط به زمان حضور عکاس، هزینه اضافه کاری، کیفیت، انتخاب و عقد قرارداد با آتلیه عکاسی و فیلم برداری و تعداد و اندازه عکسها را در قرارداد بنویسید.

ریز هزینه ها بسیار مهم است و از نوشتن قراردادهای کلی به شدت پرهیز کنید که اینکار، پر از ریزه کاریهایی است که تا کنون به آن برنخورده اید

مطلب قبلی برای انتخاب بهترین آتلیه چه باید کرد؟
مطلب بعدی کارهای که دو هفته قبل از عروسی باید انجام داد
Print
1323