مطالب مفید عکاسی

دانستنی های مراسم عروسی
SuperUser Account

دانستنی های مراسم عروسی

نکاتی در مورد مراسم عروسی

عروسی مراسمی است که دو نفر عهد می کنند زندگی خود را در کنار هم بگذرانند. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که این روز، روز شماست. آینده ای روشن و شاد در انتظارتون هست ، پس از آن لذت ببرید.

چه مکانی عروسی بگیریم؟

مکان برگزاری مراسم را خودتان انتخاب کنید. مشخص کنید، می‌خواهید در ساختمان برگزار کنید یا در حیاط مجتمع، یا هر مکان دیگری. این نکته به این دلیل اهمیت دارد که اجرا‌کنندگان مراسم باید محیط را برای برگزاری به بهترین شکل تزئین و آماده کنند. اجرا کنندگان با توجه به فضا، دکور را طراحی می کنند.

لباس عروس خانم

لباس عروس تاثیر زیادی در زیبایی و جلوه دادن عروس می‌گذارد و البته بیشتر لباس‌های عروس با زرق‌وبرق‌شان دل عروس خانم‌ها را می‌برند. آیا همین که یک لباس زیبا باشد کفایت می کند؟ البته که نه. شما با توجه به ظاهرتان انتخاب می کنید. برای انتخاب لباس عروس باید چند نکته را در نظر بگیرید. اول از همه قدتان و بعد از آن وزن‌تان. بیشتر دختر‌ها از لباس‌های چین‌دار خوش‌شان می‌آید و علاقه دارند دامن لباس‌شان پف زیادی داشته باشد، ولی برای عروس‌ خانم هایی که قد کوتاهی دارند مناسب نیستند. این لباس‌ها برای عروس‌هایی مناسب است که قدشان بلندتر است و دوست دارند متناسب‌تر نشان داده شوند. پس به این نکات ابتدایی توجه کنید.

دسته گل عروس

نقشه کشیدن برای هر چه زیباتر کردن مراسم عروسی یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت های این مراسم است. گل خودی به خود سمبل هزاران معنی و مفهوم خاص است و می‌تواند به تمام این دوران یک حس زیبا بدهد و این ساعات را برای شما خاطره‌انگیز کند. بهتر است گل آرایی ماشین، دست گل عروس و گلهای سر میز مهمانان در یک تم رنگی باشد که یک هارمونی و زیبایی به مراسم شما بدهد. چون دست گل عروس خانم خیلی مهم است و خانم ها روی این نکته خیلی حساس هستند. بهتر است اول رنگ دست گل عروس خانم مشخص شود.

ساقدوش عروس

یکی دیگر از مواردی که به زیباتر جلوه نمودن برگزاری مراسم عروسی کمک می کند، حضور ساقدوش ها در کنار عروس و داماد است. انتخاب لباسی درخور و برازنده برای ساقدوش ها نیز بسیار با اهمیت خواهد بود. لباس ساقدوش باید شیک، زیبا و کاملاً رسمی باشد. تناسب قد و اندام ساقدوش ها از مواردی دیگری است که باید به آن توجه کنید. می توانید لباس ساقدوش هایتان را از مجلات، ژورنال ها و سایت های معتبر تهیه کنید. لباس ساقدوش ها را متناسب با رنگهایی که در مراسم بکار می برید تهیه کنید. یکی از آنها رنگ دسته گل عروس خانم است که در بالا ذکر کردم. در این مقاله کوتاه سعی شد مواردی را بیشتر بگوییم که به زیبایی جشن شما کمک می کند و به آن شکوه و جلوه و زیبایی می دهد. پس سعی کنید از انتخاب لباس عروس تا لباس ساقدوش ها این نکات را در نظر بگیرید که یک هارمونی و چشم نوازی در مراسم شما به چشم بخورد و مهمانان با دیدن این زیبایی شگفت زده شوند و خاطره خوبی از این شب به یادگار در ذهنشان بماند. راستی پیشنهاد می کنم حتما یک دفتر شکیل تهیه کنید و از مهمانان بخواهید در هنگام خروج از مراسم برای شما چند خطی بنویسند البته با اسم و امضا. این یک نوع احترام گذاشتن به مهمون ها است که برای شما حضور و نظر آنها مهم بوده است. و در ضمن یک دفتر خاطرات زیبا از شب عروسی شما به یادگار می ماند.

مطلب قبلی نکات مهم در عکاسی از نوزاد و کودک
مطلب بعدی برگزاری مراسم فرمالیته عروسی
Print
991