مطالب مفید عکاسی

ژست های عکاسی برای کودکان

ژست های عکاسی برای کودکان

بسیاری از والدین دنبال ژست های خاص و متفاوت برای فرزندشان میگردند تا لحظات شیرین آن ها را به ثبت برسانند.

در این مقاله قصد داریم شما را با ژست های عکاسی کودکان آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین ژست ها را انتخاب کنید و از کودکانتان عکس های زیبا بگیرید.

 

ژست هایی که میتوان در خانه از کودکانمان بگیریم :

 

عکاسی از کودکان هنگام حواس پرتی :

یکی از سخت ترین حالتی که میخواهیم از کودکانمان عکس بگیریم این است که در بعضی مواقع کودکانمان به مرکز دوربین نگاه نمیکند و کارخودش را انجام میدهد که این کار باعث پشیمانی در گرفتن عکس از کودکان میشود .

عکاسی کودک در منزل یکی از شیوه هایی است که جلب نظر کودک لزومی ندارد و ما میتوانیم در هر حالتی که کودکمان قرار دارد عکاسی کنیم. (هنگام بازی کردن، غذا خوردن، خوابیدن، صحبت کردن، خندیدن و...)

 

عکاسی از کودکان به همراه والدین

یکی دیگر از عکاسی هایی که میتواند بسیار جذاب باشد، این است که کودک با والدینش در محل مورد نظر قرار بگیرد و به صورت طبیعی با آن ها وقت بگذراند تا لحظات شیرین و جذابی به صورت طبیعی ایجاد شده و عکاس بتواند آنها را ثبت کند. برخی از فعالیت هایی که قابل انجام است به طور نمونه میتواند آشپزی با مادر و یا فوتبال بازی کردن با پدر باشد.

 

به دنبال لبخند کودکانمان باشیم

پدر مادر ها باید خوب بدانند که چه وقت کودکشان پر انرژی و خوشحال است، به عنوان مثال زمانی که با اسباب بازی های خود مشغول به بازی است، زمانی که از خوابش سیر و بیدار شده است و... تا در نتیجه بتوانند تصاویر زیبا و دلچسبی از کودک خود تهیه کنند.

 

عکاسی از کودک

 

ایده عکس از کودک

 

ژست های کودکان

 

 

مطلب قبلی عکاسی از کودکان در فضای باز
مطلب بعدی آموزش عکاسی از کالا
Print
1102