مطالب مفید عکاسی

ویژگی های یک آتیله خوب عروسی
SuperUser Account

ویژگی های یک آتیله خوب عروسی

یک آتیله خوب عروسی باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

انتخاب یک آتلیه خوب عروسی بعد از رزرو تالار یا باغ ، دومین کاری است که به دنبال آن باید باشید. انتخاب آگاهانه یک آتلیه خوب خیلی مهم است. شما باید به نکات مهمی از قبیل هزینه آتلیه عروس، فضای آتلیه، نورپردازی و ... باخبر باشید تا بتوانید بهترین لحظات را به زیبایی ثبت کنید.

برای انتخاب آتلیه خوب عروسی باید هوشمندانه‌ بررسی کنید. برای اینکه در این کار مهم موفق شوید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید تا نکاتی را برای شما بگوییم.

بررسی جزئیات

قبل از عقد قرار داد با آتلیه عروسی ، حتما درباره ی جزئیات کفتگو کنید. تمام قیمت ها، کیفیت چاپ و کاغذ عکس ها، اندازه ی آن ها و … را با هم توافق کنید. هر آتلیه ای منوی خاص خودش را دارد و با آتلیه های دیگر کاملا متفاوت است، پس متوجه این منو ها و تفاوت ها باشید تا بتوانید انتخابی آگاهانه کنید. پس از انتخاب منو، جزئیات را به صورت مکتوب در آورید و یک برگ کپی آن را نیز نزد خودتان نگه دارید چرا که تنها شما نیستید که به آن آتلیه مراجعه می کنید، هر مراجعه کننده ای نظرات و خواسته های متفاوتی دارد که نمی توان همه ی آن ها را حفظ کرد و باید آنها را مکتوب کرد، پس یک نسخه هم  نزد خودتان به همراه داشته باشید.

تاریخ رزرو آتلیه

توجه داشته باشید که برای رزرو آتلیه عکاسی، حداقل از یک ماه و نیم جلوتر برای انتخاب آن اقدام کنید، مخصوصا اگر مراسم تان مصادف شود با اعیاد مذهبی و یا ملی که باید زودتر دست به کارشوید. این نکته ای است که یک آتیله خوب عروسی به آن دقت می کند و با شما درباره آن مشورت می کند.

دقت به فضای آتلیه عروس

شما بعد از دیدن نمونه کارهای آتیله به فضا توجه  می کنید، آیا فضای آتلیه رنگ آمیزی مناسبی دارد؟ دیزاین آتلیه چه شکلی است؟ آیا نشاط آور و آرامشبخش است؟ محیط آتلیه عروس تاثیر فوق العاده ای بر روی عکس های شما خواهد گذاشت و باید دیزاین مدرن و به روزی داشته باشد. فضا هم مهم است تا عکاس بتواند به راحتی عکس های دور و نزدیک (واید، مدیوم، و کلوز آپ و ...)را به خوبی عکس برداری کند.

توجه به دوربین ها

با پیشرفت تکنولوژی، دوربین ها از سنتی به مدرن و دیجیتال تغییرکرده اند و از یک دوربین دیجیتال با لنزهای متنوع استفاده می‌شود با وجود تکنولوژی های جدید، عروس و دامادها دغدغه‌ی عکس های با کیفیت را نخواهند داشت. وضوح یا همان رزولوشن بالا از مزیت های این دوربین‌ها است، که به عبارتی شما می توانید عکسهای با کیفیتی را بگیرید. به این نکات هم برای انتخاب آتیله عکاسی مدرن دقت کنید.

خلاقیت و ابتکار

نکته مهم دیگر، ابتکار و خلاقیت آتلیه عکاسی و مجموعه ای است که درآن کار می کنند. ابتکار و خلاقیت لازمه یک عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای است. این عوامل به شما کمک می کند تصاویری متفاوت، متنوع و زیبا از بهترین و خاطره انگیزترین لحظات زندگی خود یعنی شب عروسی تان داشته باشید .

امیدوارم این چند نکته کوچیک ذهن شما را آماده یک انتخاب آگاهانه کرده باشد.

مطلب قبلی انتخاب و عقد قرارداد با تالار یا باغ
مطلب بعدی نکات مهم عکاسی پرتره
Print
892