مطالب مفید عکاسی

لباس مناسب کودک برای عکاسی در آتلیه
SuperUser Account

لباس مناسب کودک برای عکاسی در آتلیه

 

والدین همیشه برای عکاسی کودک خود درگیر انتخاب لباس هستند. چه لباس هایی برای عکاسی در آتیله مناسب است؟ با توجه به جنسیت کودک چه لباس هایی را انتخاب کنیم؟ و سوالات و نکات دیگری که در ادامه مقاله به آنها می پردازیم.

انتخاب لباس برای کودک دختر

اگر کودک شما دختر است، رنگ های دخترانه مثل صورتی، سفید، آبی، قرمز، بنفش و زرد بهترین انتخاب برای کودک دختر شما هستند، و بهتر است این رنگ ها در طیف ملایم اش انتخاب شوند. در زمینه انتخاب رنگ، از رنگ های مکمل استفاده کنید.

انتخاب لباس برای کودک پسر

 اگر کودک شما پسر است، رنگ های قرمز، آبی، سرمه ای، مشکی و سفید پیشنهاد می شود. رنگ های قرمز و سبز، نارنجی و بنفش، آبی و زرد، صورتی و خاکستری، سفید و مشکی، مشکی با هر رنگ زنده، سفید با هر رنگ نسبتا تیره، خاکستری با اکثر رنگ ها و قهوه ای و سبز  رنگ های مکمل هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

رنگ های همجوار

برای انتخاب رنگ لباس ها شما می توانید از رنگ های همجوار نیز استفاده کنید. قرمز و نارنجی، نارنجی و زرد، زرد و سبز، سبز و آبی، آبی و بنفش و بنفش و قرمز رنگ های همجوار هستند.

تعداد لباس کودک در آتلیه

نکته دیگری که برای انتخاب لباس کودک باید در نظر گرفت تعداد لباس ها است. اگر شما یک دست لباس برای کودکتان به آتلیه بیاورید، احتمالا کودک شما ارتباط لازم را با یک دست لباسی که آورده اید ممکن است برقرار نکند. در این مواقع امکان دارد احساس راحتی نداشته باشد و این کار شما و عواملی که برای یک ژست خوب تلاش می کنند را بسیار سخت خواهد کرد. پس حتما چند دست لباس برای کودک خود به همراه داشته باشید.

به نکات زیر هم توجه کنید:

لباس کودک خودتان را با توجه به دسته بندی های زیر انتخاب کنید و از آنها تعداد فراوانی به همراه داشته باشید.

1- لباس های رسمی مثل کت شلوار، پیرهن مردانه، پیرهن (برای عکس دختر بچه)، کروات های رنگی، پاپیون و همه چیز هایی که حالت رسمی به کودک شما می دهند. (کفش مناسب نیز فراموش نشود)

2 لباس های اسپورت: شلوار جین، شلوارک جین، تیشرت های رنگی، تاپ، کتونی  و ...

3 لباس های ورزشی: گرمکن، لباس فوتبال باشگاهی و ملی، لباس رقص، لباس شنا و لباس ورزش های خاصی که شاید کودک شما به آن علاقه داشته باشد.

4  حوله حمام (ترجیحا تنی باشد و اگر نبود کلاه داری های مربعی)

5 لباس های فانتزی و بانمک

6 هر نوع لباسی که کودک شما را از دیگران متمایز می کند با توجه به خلاقیت خودتان

7  لباس با تم های مختلف برای عکاسی مثل لباس برای عکس نوروز،  عکس هفت سین ، عکس کریسمس، عکس یلدا، عکس ولنتاین، عکس تولدی و ...

سخن آخر

 کودکان در هر سنی روحیات و خلق و خوی منحصر به فرد خودشان را دارند. هر کودکی با کودک دیگر فرق دارد. شما با توجه به روحیات کودک دختر یا پسر خودتان می توانید از قبل سلیقه آنها کشف کنید، که با چه لباس ها و رنگهایی ارتباط بهتری برقرار می کنند، تا روزی که آنها را به آتلیه عکاسی می برید خیالتان از یک عکاسی خوب راحت باشد.

مطلب قبلی تجهیزات مورد نیاز برای روز عروسی
مطلب بعدی رازهای خوش عکس شدن شما در روز عروسی
Print
701