مطالب مفید عکاسی

تجهیزات مورد نیاز برای روز عروسی
SuperUser Account

تجهیزات مورد نیاز برای روز عروسی

تجهیزات مورد نیاز برای روز عروسی

روز عروسی شما یکی از بزرگترین روزهای زندگی شما است. شما می توانید لیستی از وسایل ضروری ای که باید همراه خود داشته باشید را تهیه کنید. روز عروسی شما بسیار هیجان انگیز است ولی در عین حال پراسترس هم می تواند باشد، اگر از قبل خود را آماده نکنید. ممکن است لباستان خیلی اتفاقی لک شود، یا به طور غیر قابل کنترلی شروع به عرق کردن کنید، یا شارژ موبایلتان تمام شود و ... شما باید برای تمام این موقعیت هایی که ممکن است پیش بیاید، آماده باشید. یک کیف دستی کوچک از وسایل ضروری ای که در زیر ذکر می کنیم با خود به همراه داشته باشند.

 

پشتی گوشواره
چند عدد پشتی گوشواره ی اضافی همراه داشته باشید. برای عروس خانم و ساقدوش ها لازم می شود.

خارشوی دستی
تمام طول روز عروسی لباستان را به تن دارید، پس ممکن است زیاد چروک شود. قسمت های چروک لباس خود را با یک بخارشوی دستی می توانید مثل اولش صاف کنید.

 

ضد عرق (دئو دورانت)
قبل از اینکه از منزل بیرون بیایید، دئودورانت استفاده کنید. و بعد آن را در کیف دستی گذاشته و همراه خود داشته باشید. جنب و جوش های زیاد در روز باعث می شود که شما زیاد عرق کنید و ضد عرق از تعریق و بوی نامطبوع بدن در طول 24 ساعت شبانه روز جلوگیری می کند.

 

خوراکی های سبک

تمام روز کارهای عجله ای شما را مشغول می کند و شاید یکدفعه دلتان ضعف کند. حتماً یک اسنک سبک و یا خوراکی های کوچک در ساک دستی خود به همراه داشته باشید.

 

کفش راحتی بدون پاشنه

یک کفش راحت همراه خود داشته باشید. راه رفتن زیاد روی ناهمواری ها با کفش پاشنه بلند در تمام طول روز برای عکاسی کار سختی است و شما را زود خسته می کند.

خوشبو کننده ی دهان
حتی اگر مسواک هم زده باشید، باز هم خوشبوکننده ی دهان در کیف خود داشته باشید تا هوای دهان خود را همیشه تازه نگه دارید.

 

پول نقد

مقداری پول نقد برای موارد ضروری همراه داشته باشید. ممکن است موردی پیش بیاید که به آن نیاز داشته باشید.

 

خودکار لکه بر
گچ سفید برای پوشاندن لکه ها عالی است، اما یک خودکار لکه بر هم برای از بین بردن آنها خوب است که  حتما همراه خود داشته باشید.

لوازم خیاطی
ممکن است برای لباس شما یا ساقدوشان اتفاقی بیفتد. همراه داشتن یک کیف کوچک حاوی وسایل ضروری خیاطی جایی را نمی گیرید.

 

لاک ناخن
شما دوست ندارید در روز عروسی لاک تان خراب شود. لاکی که قرار است در روز عروسی استفاده کنید را همراه خود داشته باشید، فقط برای وقت هایی که شاید برای ناخن هایتان اتفاقی بیفتد.

 

شارژر موبایل
حتما دوست ندارید وسط عروسی با یک موبایل خاموش مواجه شوید. پس از روز قبل باطری موبایلتان را شارژ کنید و حتماً شارژر خود را به همراه داشته باشید.

 

سنجاق سر کوچک
بعضی وقت ها تمام اسپری های موی سر هم نمی توانند یک قسمت کوچک از موی شما را از باز شدن نجات دهند. تعدادی سنجاق سر کوچک همراه داشته باشید تا در مواقع ضروری موهایتان را از خراب شدن نجات دهد.

 

سخن آخر

این مواردی که در بالا گفته شد قسمتی از چیزهای ضروری است که باید به همراه خود داشته باشید. ولی امکان دارد خود شما هم بر حسب نیازتان وسایل دیگری در کیف دستی خود قرار دهید. بهتر است از روزهای قبل به فکر همین چیزهای به اصطلاح کوچک ولی ضروری و مهم باشید و لیستی از آنها برای خود تهیه کنید و جایی بنویسید.

مطلب قبلی عکاسی تبلیغاتی از محصول
مطلب بعدی لباس مناسب کودک برای عکاسی در آتلیه
Print
1922