مطالب مفید عکاسی

کارهای که شش ماه قبل از عروسی باید انجام داد
SuperUser Account

کارهای که شش ماه قبل از عروسی باید انجام داد

  1. خرید یا سفارش حلقه
  2. خرید جهزیه
  3. خرید سرویس طلا
  4. تهیه لیست مهمانها
  5. سفارش کارت عروسیاطلاعات مربوط به مراسم بعد از تالار و پاتختی هم در کارت یا به صورت جدا چاپ کرده و روز عروسی به مهمان ها بدین.
  6. جهاز برون، تکمیل اثاثیه و چیدن آنها
  7. نظافت و آماده سازی منزل
  8. رزرو آرایشگاه داماد
  9. مسئول نظارت بر پذیرایی و غذا و خدمات تالار
  10. تعیین تکلیف اجازه یا عدم اجازه عکاسی در مراسمبرای مهمانان خود تعیین تکلیف کنید که به آنها اجازه میدهید که در شب عروسیتان، از مراسم شما با تلفن یا دوربینهای همراهشان عکس بگیرند یا خیر تا خدای نکرده ناراحتی ای در شب مراسم به واسطه تذکر بزرگترها پیش نیاید! بهتر است این مسأله را از قبل در کارت عروسی ذکر نمایید و اگر قصد ندارید برای عکاسی و فیلمبرداری مراسمتا اجازه دهدید، از مسئولین سالن بخواهید این مساله را به میهمانان با رعایت ادب و احترام تذکر دهند و بر روی درب ورودی سالن یک کاغذ با همین مضمون نیز پرینت گرفته و درج نمایید.
  11. تهیه لیست سفارشی عکاسی نام افراد خانواده که حتما میخواهید با آنها عکس یادگاری داشته باشید را بر روی کاغذی بنویسید و به عکاس خود تحویل دهید تا خدای نکرده بعداً پیشمان نشوید که چرا با پدربزرگ یا مادربزرگتان به خاطر فراموشی در روز عروسیتون عکس ندارید!ترجیحا یک مرد فامیل و از لحاظ نزدیکی درجه سوم بستگی با شما را داشته باشد که مجبور نباشد به خاطر شرکت در مراسم اصلی، نظارت خود را ناقص انجام دهد.
  12. رزرو و هماهنگی ماشین عروس
مطلب قبلی کارهای که دو هفته قبل از عروسی باید انجام داد
مطلب بعدی انتخاب و عقد قرارداد با آرایشگاه و گروه موزیک
Print
965