مطالب مفید عکاسی

نکات عکاسی کودک

نکات عکاسی کودک

عکاسی از کودک در عین سختی جالب و شیرین هم هست. بچه‌ها به سرعت بزرگ می‌شوند و ابنکه که بخواهید رشد آنها را ثبت کنید طبیعی است ؛با کمی تفکر بیشتر می‌توانید عکس‌های معمولی خانوادگی را به چیزی خاص و با ارزش تبدیل کنید.  

فعالیتشان را نشان بده 

فعالیت کودکان

 

رخداد‌ها و روزهای خاصی وجود خواهند داشت که شما به عنوان والدین دوست دارید جاودانه بمانند. اگر یک اتفاق گروهی باشد نیاز دارید که کودک خود را از درون جمعیت بیرون بکشید. دوربین را آماده نگه دارید تا زمانی که فرزند شما در مرکز کادر قرار بگیرد. برای ثبت حرکات سریع او، دوربین را در حالت ورزشی قرار دهید و یک سری عکس بگیرید.  

 

معصومیت کودک را به تصویر بکش 

معصومیت کودکان

 

معصومیت یکی از ویژگی‌هایی است که با کودکی همراه است – چرا ثبتش نکنیم؟ بگذارید فرزندتان بازی کند یا راجب چیزی با او صحبت کنید که به فکر فرو رود. می‌توانید از او بپرسید به بامزه‌ترین جوکی که به ذهنش می‌رسد فکر کند یا بپرسید آیا رازی دارد یا خیر. 

 

 

بی ریا عکس بگیر 

عکاسی روزمره از کودکان

 

بچه‌ها مملو از احساسات و خلاقیت هستند. از چیز های روزمره عکس بگیرید اما به جای اینکه از او بخواهید ژست بگیرد، بگذارید راحت باشد و در شرایطی که به او خوش می‌گذرد و کارهای عادی انجام می‌دهد از او عکس بگیرید. در مراسم خاص عکس بگیرید مراسم و تعطیلات خاص متعددی وجود دارند که فرصت مناسبی برای عکس گرفتن هستند و تکرار این عکس‌ها در هر سال رشد کودک شما را نشان خواهد داد.  

 

عکس گروهی بگیرید 

همیشه روزهای خاصی وجود دارند که مایلید آن ها را ثبت کنید، مثل اولین سفر مدرسه‌ای یا اولین باری که می توانند با دوستانشان بیرون بروند. اگر با یک نوجوان سر و کار دارید، به سرعت دست به کار شوید و آنها را مجبور نکنید لبخند بزنند یا ژست غیر طبیعی بگیرند. به همه بگویید که جمع شوند و لبخند بزنند و بیشتر از ۳ عکس نیز نگیرید، چرا که نوجوانان کم طاقت هستند! 

 

چه بزرگ شدی

کودکان به سرعت بزرگ می‌شوند، پس مرتبا عکس گرفتن از آنها طبیعی است. اگر به قدری خوش شانس باشید که بتوانید سر کلاس درس او حاضر شوید تا چند عکس ساده بگیرید.

 

مطلب قبلی انتخاب و عقد قرارداد با آرایشگاه و گروه موزیک
Print
1109