باغ و عمارت های عروسی

باغ ها و عمارت ها برای پیدا کردن آتلیه مناسب بهترین راه حل این است که نمونه کارهای آن آتلیه را از نزدیک دیده باشیم. دنبال چه چیزی می گردید آتلیه خوب ؟؟؟ آیا نگران این هستید که درروز مراسم عروسی خود عکس وفیلم حرفه ای داشته باشید و شاید دنبال این موضوع باشید که باغ ها و عمارت ها خاص داشته باشید. که در آن عکس هایتان جلوه دیگری داشته باشد.

امروزه فضای عکاسی از نظر لوکیشن به چند دست تقسیم می گردد . ( فضای بسته , فضاهای داخلی با دکوراسیون , عمارت های مجلسی , باغ ها ی زیبا ) که از نظر حرفه ای پسند ها بسیار جذاب می رسد. یکی از ویژگی ها و تفاوت های بارز استودیو های عاسی انتخاب و پیشنهاد لوکیشن به مشتری های خود می باشد. )توجه به این نکته بسیار قابل اهمیت می باشد که انتخاب باغ ها و عمارت ها بسیار سلیقه ای است که شما می توانید قبل از اینکه آن باغ یا عمارت را جهت عکس یا فیلمبرداری انتخاب میکنید با آتلیه خود هماهنگ کرده و از قبل آنجا را بازدید کنید تا باب میل و سلیقه شما باشد. و در نظر داشت باشید بهترین باغ ها و عمارت ها جایی می باشد که از نظر مکانی به مراسم شما نزدیکتر باشد.

آتلیه نورا با توجه به سابقه ی زیادی که در این زمینه دارد و با باغ ها و عمارت ها عمومی و خصوصی مختلفی قرارداد دارد که با توجه به نیاز عروس و داماد آماده ارائه به آن هاست. آتلیه نورا با دارا بودن بهترین باغ ها و عمارت ها می تواند نوید آن را دهد که بهترین و رویایی ترین مکان را انتخاب کنید تا تک و بهترین باشید.

با توجه به شرایط فرهنگی و مذهبی بعضی از عروس و دامادها علاقمند هستند که عکاسی و تصویربرداری آن ها در فضای خصو صی باشد. آتلیه نورا با معرفی باغ ها و عمارت ها مخصوص به آن ها این امکان را می دهد. که در آن روز فقط خود عروس و داماد با کادر آتلیه در آنجا حضور داشته باشند.

باغ ها و عمارت ها با توجه لوکیشن و فضای زیبایی که دارند از جمله تاب , جوی آب , آلاچیق های زیبا , سنگ فرش ها , درخت های کاج و سیب و .... مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری جهت ساخت کلیپ عروس و داماد ها می باشند که با توجه به فضاهای مختلف باغ و عمارت می توان در چهار فصل از فضای آن ها استفاده کرد تا خاطره انگیزترین عکس های زندگیتان را به تصویر بکشید.

باغ ها و عمارت ها با توجه به راه پله های طولانی , لوسترهای بزرگ , بالکن های با فضای زیبا , سقف بلند عمارت ها , ستون های بلند عمارت ها , پنجره ها با ظرافت خاص برای زیباترشدن عکس ها و تصویرهای شما معرفی خواهند شد. باغ ها و عمارت ها بسیاری در تهران و خارج از شهر وجود دارند که برای عکاسی و فیلمبرداری عروسی استفاده میشود. باغ ها و عمارت ها دارای فضای متفاوتی از حیث کار خواهند بود.

نمونه های باغ و عمارت عروسی