ساقدوش عروس و داماد

ساقدوش ها در تمام مدت جشن عروسی در حال شادی هستند و شور و هیجان عروس و داماد را چند برابر میکنند. از نظر عکاسی و فیلمبرداری هم وجود ساقدوشها جلوه خاصی به آلبوم و فیلم جشن عروسی میبخشد.

از لحظات ابتدایی صبح روز عروسی ساقدوش های عروس همراه با عروس خانم در آرایشگاه یا عمارت آتلیه نورا کمک به حاضر شدن عروس خانم میکنند و گروه نورا فیلم از آنها عکس ها و فیلم های بسیار زیبای تهیه میکنند.

همین برنامه را ولی با کمی تغیرات ساقدوش های داماد برای آقا داماد اجرا میکنند.

سپس بعد از حاضر شدن، عروس و داماد همراه با ساقدوشهای خود و گروه عکاسی نورا فیلم به باغ اختصاصی عروس و داماد میروند و عکسهای بسیار زیبای را از آنها همراه با عروس و داماد تهیه میکنیم.

ساقدوش عروس و داماد
 

سوالات متداول عروس دامادها

تعداد ساقدوش ها به تعداد مهمانها بستگی دارد اگر تعداد میهمانهای شما حدود ۳۰۰ نفر هستند ۲-۳ جفت ساقدوش هم کافی است.

میتوانید در سایتهای مد لباس که لباس عروس خودتان را انتخاب کردهاید به دنبال واژه Bridesmaid هم بگردید و لباسهای شکیلی را برای ساقدوشهای دوستداشتنی خود برگزینید. همینطور رنگ لباس ساقدوشها به دکور گل آرایی و آذینبندی جشن عروسی و فرهنگ دو خانواده هم وابسته است.

در این مورد الزامی وجود ندارد اما میتوانید هنگام خریدهای عروسی در ته ذهنتان به یاد ساقدوشها باشید و اگر در بازار چشمتان به شی جالب و ارزانی خورد که بتواند یادگاری خاصی از ساقدوش شدن دوستانتان در جشن شما باشد حتما آن را بخرید. و اگر کادو جالبی به نظرتان نرسید میتوانید یکی از عکسهایی که ما از شما خواهیم گرفت را انتخاب کنید و روز بعد از عروسی به آنها هدیه دهید

 

نمونه های ساقدوش

آتلیه عکاسی نورا

برای مشاهده قیمت منوها با ما تماس حاصل فرمایید